Liseberget!

Det var såå roligt igår!
Lagom mycket folk å bra väder.

Det första vi gjorde när vi kom dit var att rusa till Atmosfear.
när vi satt oss pirrade det som tusan i magen...å sen började den låånga färden upp, å högre å högre å högre...
asså det var sjukt högt. å sen sitter man där uppe å hinner knappt hämta andan från den långa färden så skjuts man ner i j**ligt hög fart.
å det känns som man blir tyngre å tyngre å tyngre å sen e det slut. fy s*tan vad jag skrek å skrattade.
när vi var klara med den så sprang vi runt å ställde oss i kön igen. så vi började med att åka den 2 ggr på rad! jätte jätte roligt.

sen åkte vi massa annat bla åkte jag kanonen med pappa å emely, å uppskjutet å såklart flumerider å kållerado.
när vi åkte alla fyra i kållerado blev vi jätte blöta. det roligaste var att pappa blev så blöt!!! hahahahaha

vi åkte massa roliga karusseller å jag skrattade å skrek på allihop, så idag...har jag ingen röst.
jag e jätte hes. =P

hade så roligt igår tack pappa, mikaela å emely! =)

det tog ca 3 och en halv timme å köra upp å de var inga problem...
det tog lite mer än fyra timmar å köra hem...
pappa och jag tyckte det kunde vara trevligt med en nattlig sightseeing (stavning?) så vi körde åt fel håll ett tag...
men vi kom ju hem till slut tack och lov!

nu ska jag dricka honungs-te å lena upp halsen lite, hoppas det hjälper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0