Lär sig killar aldrig?!

Har varit i stan idag och köpt en del till Pontus i student present! =)
Hoppas han blir glad nu, men det tror jag!

Nu ska jag bara hitta resten...lite svårare men det ska gå!




Efter jag varit i stan åkte jag till maxi å handlade mat å efter det var jag inne en snabbis på nya (vet ej om den e så ny längre, men ny för mig iaf) affärenTGR som ligger brevid maxi. finns en del roliga, bra, udda billiga grejer där inne!
Köpte bla goda bröd-snacks som jag åt tillsammans med min goda sallad i eftemiddags! =)

När jag precis hade gått ut från affären mötte jag ett 50+ par.
Kvinnan gick lite före sin man å ropade bakåt till honom:
- "Åh det har öppnat en ny affär här, den måste vi titta i lite snabbt innan vi går in på maxi!"
Varpå mannen svarade med en trött skämtsam suck:
-" Ja, det kan ju vara synd å missa nått." och så skrattar han och tittar på mig, å jag kan inte hålla mig för skratt  och säger:
-" Att ni aldrig lär er att sånt där med nya butiker/affärer är viktiga för oss"!
Han skrattar och går vidare! =)

varför kan inte killar fatta att det e kul att gå i affärer?! =) nån gång måste dom ju lära sig! eller?!??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0