Jag vill koppla bort hjärnan...

Åh vad det e jobbigt idag.
E så trött efter denna helgens arbete så jag kräks snart.
å då menar jag inte att kroppen e trött.
jag sov en stund på förmiddagen innan idag, så jag känner mig utvilad, men jag har jobbet i huvudet hela tiden och kan inte koppla bort det.

varför behandlas vi så olika?
varför e det så mycket bullshit?
varför e man inte lika mycket värda?
varför...
varför...
varför...
dom tre varför vågar jag inte skriva...


hade planerat in flera viktiga ärenden idag men orkade knappt ta mig upp till affären...
nu får jag stressa i morgon istället. Kul.

nu ska jag försöka koppla bort hjärnan ett tag å kolla på film (Häxorna i Eastwick) och äta jordgubbar med mjölk.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0