Grattis Pontus!!

Idag tar min käre lillebror studenten!
herregud vad tiden går fort...själv tog jag studenten för 6 år sen....

så det blev en snabb vila nu efter jobbet, nu sitter jag å slänger i mig lite gröt, sen fort in i duschen sen köra hem till mamma. ska åka med dom till emmaboda där vi ska se när pontus springer ut i "friheten"!! =)

sen hem till mamma på lite studentfirande å sen ska jag åka till jobbet!

rolig dag med andra ord!
och roligt blir det förhoppningsvis i morgon med! LISEBERG!! =)
så det blir inget bloggande i morgon.

nu måste jag skynda mig!

Baj Baj!! =D

Kommentarer
Postat av: Emely Tuväng

Hälsa ett stort grattis från mig! :) IMORGON ÅKER VI! WOHO! Skriv gärna till mig sen vilken tid det var du skulle hämta mig!! KRAM

2011-06-16 @ 14:24:46
URL: http://www.emssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0