E. och V. å lite svordomar!

Idag fick jag besök av Emely och Viktor på morgonen!
mycket trevligt!
hade börjat rensa ur garderoben så Emely kollade om det var nått hon ville ha, och det blev en del.
ekonomiskt och bra när man kan byta lite kläder med varandra! ;)

sen åkte vi upp till maxi och storhandlade, å efter det körde jag hem E och V.
Där hemma blev det jordgubbs frukost å kaffe! mycket gott!

en trevlig dag.  =)



har även varit på Ikea idag med och köpt ett soffbord!
blev bra till slut, alltid lika kul å pula ihop nått från Ikea...man får iaf öva på sina svordoms ramsor! om de e positivt eller negativt vet jag inte... höhö =P

Före:



Efter:



men nu e det klart iaf så nu ska jag lägga mig i ett skönt bad å kolla på film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0