Bara jag som e glad över detta? :

Vädret i Göteborg när vi ska till Liseberg!!! =)

 

 

kan ju alltid hoppas!!

e jag konstig? nja kanske det, men lite dåligt väder = lite folk = små köer = jag/vi får åka massor utan att stå i kö = PERFEKT! =)

 

men nu vill jag ju inte att det ska stört regna precis hela tiden, inte det jag menar...

men att det kommer regnskurar då å då gör ju inget eller om det duggregnar...jag menar, man blir ju ändå blöt om man åker tillexempel kållerado eller flumeride!! visst!?!?!!!! ;)

nu e det bara fyra dagar kvar å jag längtar så mycket!

 

 


Nått lite mindre bra...


Haft det skit tufft på jobbet hela helgen, jag e helt slut i både kroppen och knoppen.

vet ej om jag trivs på jobbet längre. Mått jätte dåligt över jobbet i helgen.

mer tänker jag inte skriva av olika skäl... men man kan ju alltid hoppas på att det blir bättre, annars söker jag mig nog till ett annat jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0