fortfarande seg å trött i huvudet...

har inte sovit eller ätit normal på tre dagar...



nu e det tomt här hemma.
nina har varit hos mig sen onsdags eftermiddag.
gjort massa kul.
i onsdags var det ju vallen å när vallen stängde åkte vi runt i jockes bil hela natten frma till klockan sex på morgonen.

i torsdag var de väl ganska lugnt. å igår skulle de bli race i nybro men pissvädret förstörde det.
så vi (jag, nina å zombie) åkte med jocke å mackan till coop sen ut till hansa.

å där träffade vi massa folk, bla klintan.
zombie blev jätte glad när han träffade klint å de busade jätte mycket! =D

efter det åkte vi hem till mig å kollade på skräckfilmer hela natten fram till klockan sju på morgonen, sen somnade vi allihopa lite överralt! =)

så det har varit bra dagar!

ikväll e det race i nybro, får se om jag ska dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0