godnatt å godmorgon (kl är över 00:00)

Har varit en mycket rolig dag med E och A men jag skriver om det i morgon är jätte trött nu, precis hemkommen från nybro! haft en trevlig kväll med F !  ;)

nu ska jag slänga i mig en kopp te så jag får upp värmen sen ska jag sova!
vet ej vad som händer på dagen i mon, kanske ska tvätta lite vi får se, behöver inte egentligen men men...
Men imon kväll...då händer det! då får vi se slutet för Potter!
jag vet redan nu, och har gjort i nått år hur det kommer sluta, lyssnat på ljudboken, men bok och film är ju inte samma sak så det ska ändå bli mycket spännande, och tråkigt på samma gång. men allt har ett slut! eller?!?! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0