The golden Tiger head!

Skulle köra å handla på city gross å råkade köra in på fel parkering...kom till mode huset..
jahopp, lika bra å gå in där då tänkte jag!

sagt och gjort!

gick in och kom ut med

99:-


99:-


49:-

Ja, det e en tiger på tröjan!
är nog min femte tröja/klänning/top med tigertryck på...
men jag älskar dom!
finns 2 st till på H&M jag vill ha!! :P

Uppdatering: har 7 st tiger tröjor/klänningar/toppar var tvungen å kolla!

Tigern är det finaste djuret som finns. tycker jag!
dom ser så mjuka och goa ut!!
man vill bara krama och gosa ner sig i pälsen på dom!!

Det är åxå en av mina drömmar/önskninar, att få gosa/krama/klappa en tiger!!! (Läs: Dag 4)






Kommentarer
Postat av: Bill

Håller med... Tiger är finaste kattdjuret... EFTER våra katter... =0)

2011-01-30 @ 09:37:29
URL: http://www.billshemsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0