no lights on the car...

Varit i Jämjö idag! =D
haft mycket trevligt!!!!

på hemvägen åkte jag till min kära syster å hälsade på! trevligt det med!

sen när jag skulle köra därifrån så hade båda mina halvljus bestämt sig för att gå sönder..=(
så från brömsebro å hem till mamma å bill fick jag köra med dimljus + parkeringsljus...
såg typ en halvmeter framför bilen...riktigt otäckt...
Hur kan båda ljusen gå sönder på samma gång? jag fattar inte det..??!!??!!??!!
bill kunde inte hjälpa mig men han ringde till micke så jag fick köra dit så han fick hjälpa mig!

tack tack tack till micke!!! =)

nu e jag äntligen hemma igen! tänkte ta lite å äta nu...kom på att jag inte ätit mer än lite blåbär hos nina...å så åt vi jätte goda frukostbullar som hon bakat!!, så jag tror det e dags å käka lite kvälls/natt mat nu, kanske till ett avsnitt av tre kronor...min hjärna har fått vila lite ifrån tre kronor nu så, e väl dags å se ett till nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0