sovit i bilen

jahopp, blev inte mycket sömn inatt.
åkte till brömsebro i går för att träffa "P" en stund.
var bara det att när vi åkte på en liten skogsväg så satte sig bilen fast och gick inte att rubba.
"Vad gör vi nu?" vi försökte ett bra tag själva att få loss bilskrället men det gick bara inte...
så vi gick efter hjälp, fick det åxå typ av en lite berusad raggare som man knappt hörde vad han sa.
(när han skulle köra oss till vår bil med sin bil så trodde jag att jag skulle dö, han ville ju själv köra å han var ju som sagt lite berusad...å gasade på rätt rejält...shit tänkte jag nu brakar vi in i ett träd eller far vi i diket å dör, men vi överlevde. as läskigt var det iaf.)
han förökte att hjälpa oss men vi fick iaf inte loss bilen så det blev till att sova där i bilen...

eller sovit å sovit...gick ju inte såbra det heller,svinkallt ju och blöt å svettiga var man av allt puttande å skottande...tur man inte satt där själv :P

på morgonen fick vi äntligen hjälp av en annan man. han fick loss bilen!

så nu har man provat det med, sova i bilen en kall vinter natt...tur det var milt väder iaf och inte minus grader.

sov kanske sammanlagt en timme på hela natten...fast jag känner mig inte trött nu konstigt nog, känns bara som om jag e bakis??!! varför gör det de? hrmm wierd...
men nu e jag hemma igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0