Tjo!!!

ja som ni märker så e det dåligt med uppdateringar här...
men det blir så när jag håller på att packa upp lådor å alt sånt.
å mitt internet funkar ju bara i köket...

idag har jag varit hos Emely på förmiddagen och fikat och storstädat toaletten ;)

efter det träffade jag annie på stan, hon köpte en del julklappar. sen åkte vi hem till mig så hon fick se nya lägenheten.! =)

ska ses i helgen igen å då ska vi bl.a. julbaka lite! nam nam. e sugen på julgodis nu!


jaja, nu ska jag plocka upp/in lite kläder sen in i duschen sen...vet jag inte, får se vad som händer...kanske sova kanske fortsätta läsa skumtimmen av Johan Theorin - mycket bra bok och författare.
Önskar mig hans senaste bok i julklapp som heter Sankta psyko. tror den med e mycket bra, det sa min jobbarkompis iaf.

jaja igen nu ska jag göra lite nytta. eller så tar jag det imon! =P

Kommentarer
Postat av: Kjell

Hejsan!

Sankta psyko var riktigt bra,alla hans böcker har varit bra.

2011-12-06 @ 00:18:01
Postat av: Emely Tuväng

Jag tar det imorgon!

2011-12-06 @ 21:16:34
URL: http://www.emssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0