ojdå...

nu har jag inte bloggat på en heeeeel vecka....
fy skäms...å det e massa som har hänt =)
men det blir så när inte internet funkar som det ska...

jaja.....

Imorgon e det jul, men det märks ju inte...det e ju höstväder ute så den där julkänslan har liksom inte kommit. lite tråkigt...det ska ju vara vitt på julen.
dock inte lika mycket som det var förra året.
herregud.
fastnade med bilen på jobbparkeringen när jag skulle hem på julaftons morgon till mamma å bill.
å där satt jag i ca två och en halv timma innan jag kom loss...
å när jag kom hem så fick jag ställa bilen uppe hos grannen så fick mamma å bill komma och möta mig så fick vi gå hem till oss för det gick inte köra. det var snö upp till knäna om inte mer.
och på juldagen skottade vi snö hela dagen.
så vill jag inte ha det iår igen, å det blir det ju inte heller, men liite snö kan det väl komma?!?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0