middag och 25årsfest!

I lördags var jag bjuden ner till Nina och Sibban på middag i deras nya hus!
och mormor, morfar och pontus var också där.
jätte god mat, hasselbackspotatis och fläskfilé och beasås! (god mat två dagar i rad)
Jätte trevligt var det! =)

senare på eftermiddagen när jag var hemma var det bara att duscha och byta kläder och åka på 25års fest hos Annie!
trevligt där med!









Japp, de obligatoriska festtoalettbilderna!
något suddiga eftersom jag hade liiiite alkohol i blodet, bara liiiite! ;)


sen kom nina,sibban,pontus å david en runda, så vi åkte hem till mig.
å där blev det massa kul. bl.a. syskon fajt. jätte roligt!!!

En riktigt bra dag/natt med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0