=(( Jätte ledsen...

Nu e jag jätte ledsen...nästan så att jag vill gråta fast jag vet att det inte hjälper.... =,(

Min dator har gått sönder... =(
Eller min cd-läsare.

Datorn råkade trilla i golvet när cd-läsaren var utdragen så den sprack.



Jag hoppas, hoppas, hoppas att det går att byta ut den. annars måste jag köpa en ny dator å det har jag verkligen inte pengar till nu...

okej nu ni som inte gillar svärord...ni behöver inte läsa mer...








FANSATANSHELVETESJÄVLASKIT..

jag borde för fan ge mig själv en jävla örfil eller två
för att jag e så jävla klumpig.

Kommentarer
Postat av: Kjell

Otur med di data men det går att byta cdläsaren men vet ej vad det kosta fråga Bill.

2011-12-12 @ 09:27:32
Postat av: Bill

HAr en skrotad bärbar dator här med en läsare som funkar, har inte kollat hur man tar loss den bara..

//Bill

2011-12-12 @ 12:58:19
URL: http://www.billshemsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0