Hello!!

Flytten har gått jätte bra!
allt e flyttat, nu har jag massa lådor att packa upp!! skoj!

nått som e mindre skoj e att det ser förj**ligt ut i vardagsrummet med tapeterna...
massa plugghål i väggarna å svart av sot på tapetern och i taket på ett ställe.
och kalmar har satt upp det som ingen åtgärd...
men jag var inne på kalmarhem och sa till att dom måste komma ut och kolla och fixa det.
det är inte acceptabelt.

kommer kanske ta några dagar innan jag bloggar igen...
men jag ska visa vad jag har fått från emely senare iaf!
men nu ska jag hoppa in i duschen!! =)

Kommentarer
Postat av: Emely Tuväng

Muppar är doM!

2011-12-05 @ 16:51:39
URL: http://www.emssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0