Extraknäckt som servitris!

Förra fredagen jobbade jag och Emely som servitriser.
Jag var jätte nervös dagarna innan men det hade jag inte behövt vara.
det gick jätte bra och var jätte roligt.
det e något jag skulle kunnat tänka mig att jobba lite extra som nån helg.

det svåra var ju att hitta en fin vit skjorta jag kunde ha på mig.
har ju lite problem med att hitta skjortor som sitter bra då jag har lite stora puppor.
men jag hittade till slut iaf!

såhär fina var vi:



och vi fick åxå äta av maten... och det var jätte gott!!!
förrätten var västerbotten paj med nån vit dillsås
varmrätten rotfruktsgratäng och kalvfilé
efterrätten var pannacotta.

kalvfilén var inte helt stekt (minns inte vad det heter när det inte är genomstekt) så jag vågade nästan inte smaka, men det var super gott!!!


som sagt så kan jag tänka mig att jobba som detta fler gånger! dock inte på nån stor resturang, detta var 20årsjubileum för spinnrockarna! trevligt folk! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0