Lite kort om vad som hänt den senaste veckan.

Okej....
nu har det gått en tid sen jag sist skrev.
hmm.

förra torsdagen var jag ute på stadsfesten/puben med Emely.
vi hade jätte roligt.
träffade två gamla jobbar kompisar. Emil och Hanna! det var kul.
snackade lite skit å sådär. =)

i fredags var jag bakis typ.

på lördagen åkte jag å nina å pontus hem till mamma å bill!
mkt trevligt.
sen på kvällen var det blackrace i stan men det sög. inte roligt alls tyvärr.
nina gick ut på kvällen men jag stannade hemma.

söndagen minns jag inte...jo Coffe kom och hämtade zombie som jag haft nu hela semestern!
sen kom även nina igen och sov tills på måndagen.

på måndags kvällen började jag jobba igen.
det har inte hänt nått alls på tre veckor på jobbet.

semestern gick för fort, så nu e man tillbaks i gamla vanor igen. jobba å sova jobba å sova!

Ett år kvar till nästa semester! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0