typiskt mig...

God morgon...

eller god eftermiddag e det väl....

&F%¤A"% N  @Å?&X#¤Å" = jätte arg.....på mig själv.

sov alldeles för länge, som vanligt.
har ju jobbat vaken inatt men ville inte sova bort hela dagen för det så tänkte gå upp vid tolv å sen ta en tur till öland. raggarträff där!

men, eftersom att jag - min j*vla slö-röv inte kan gå upp när man ska så blir det inget...
känns lite drygt å åka dit nu när man börjar jobba vid 18:15 igen...skit åxå...

men jag får tänka på å glädjas åt att om en vecka e det crusing i Nybro å då ska jag dit!
så precis om en vecka har jag nog redan druckit lite av cider eller nån god drink! =)

men nu e de nu... å jag ska fixa lite mat. helst på mindre än 20 kolhydrater!

have a nice day in the sunshine!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0