Kladdkake-smet är godare än chokladmuffin-smet!

Gjort lite chokladmuffins nu ikväll.
funderar på om jag ska ta med mig dom till garaget i morgon å bjuda på!
eller om jag ska tröst äta upp allihopa nu med en gång, brände mig som attan på plåten när jag skulle ta ut muffinsen...syns inte så mycket men det bränner som 17....

- ja tyck lite synd om mig...här föröker man vara lite snäll å göra muffins å så bränner jag mig...vad menar karma med det?

jaja, nu e det snart Big Brother har inte sett det på hela veckan.. det e lite illa.
efter det ska jag lägga fram kläder å fixa iordning allt tills imorgon så jag kan sova så länge som möjligt...haha...e ju inte direkt morgonpigg precis, men de ska nog gå!
Bill kommer å hämtar mig på förmiddagen nån gång så jag vill ju vara klar då så han slipper vänta å jag slipper stressa!

denna gången ska jag ha en laddad kamera med mig å försöka komma ihåg att ta lite kort, blev ju inga kort förra året då jag har ett fruktansvärt bra men kort minne (guldfisk minne)

natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0