hemma igen!

Var och tränade med Emelie och Hannaa igår.
först var det spinning en timma med Emelie, sen en halvtimmes vila sen kom Hannaa å då körde vi lite löpband, maskiner å crosstrainer. var bra seg efteåt!

efter det åkte jag hem till mamma och bill en stund. mkt trevligt!

senare på kvällen åkte jag till F. i nybro och sov där.
kom hem för typ 40 minuter sen.
käkat lite frukost nu å funderar på om jag ska sova en stund till, har ju inte blivit så mycket sömn i natt.
sen funderar jag på om jag ska upp till gymmet idag med eller om jag ska ta en vilodag.
ska ju dit i morgon och en heldag på fredag.
får se vad som händer, känner av att i magen å benen å låren idag... ;) gött!

baj baj


å förresten...FBK slog SAIK med 5-4. =D
såg bara 2-0 å 2-1 målet, sen var jag tvungen att köra till nybban! men huj vad gla jag blev när jag läste på aftonbladet nyss!! =)
GOO FBK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0