"glädje" eller "sorg", vad ska jag känna?

jahopp... =( nu kom den alltså...Dagen med stort D.
fy faan...vill inte...kommer bli en lååång dag med jobbiga tankar som jag kommer göra allt för att få slippa.

vad ska jag känna?
Glädje för att det gav mig nya vänner, å massa annat?! =) =(
Sorg för allt och för det som hände?! =( =)



idag vill jag ha så mycket att göra så jag inte hinner tänka... =/
kan man bara snabb spola bort denna dag?
morgondagen kommer säkert kännas som denna...


usch, fy f*n, nu tar vi ett jätte skutt och hoppar till sista april istället...
är ni med?!!

Ett...
Två...
Treee...

*Hopp*


Funkade det för Er?
Nej, inte för mig heller...
f*n åxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0