Eko-hallen!

Var i Eko-hallen igår!
oj,oj,oj...vad mycket jag ville ha därifrån.
blev dock inte så mycket jag köpte men lite!
2 fyrkantiga tallrikar
ett set med 6 skålar på en "snurrplatta" typ... =P
å en tavla:


ska garanterat åka ner dit flera gånger med en fetare plånbok! ;)


på eftermiddan svängde jag förbi hemma hos mamma å bill!
mkt trevligt!
blev en tur till garaget på en fika åxå!

å nu e det bara 3 dagar kvar till crusingen! tjoho!
då blir det lite...eller lite mer än lite, turkiskpeppar! e såå sugen på det!! =D

funderar på om jag ska cykla in till stan å se om jag hittar nått linne,klänning eller nått annat som jag ska ha på lördag...fast...kan ju kolla igenom hela garderoben först...där vet man aldrig vad man hittar...har ju kläder där som har prislappen kvar...=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0