Roadtrip over the bridge!


Körde över en runda till öland, skulle till ÖoB, ica och tindra (inredningsbutik)!
blev en del inköp.

när jag stod i kassan så var det en ganska snygg kille i kassan...å då kom jag på mitt och Mias samtal igår att man kan ju inte köpa vad som helst om det står en snygg kille i kassan...man måste ju köpa coola grejer typ.
å det hada inte jag gjort...typ bara pinsamma saker som tamponger, gurka å falukorv. hrmm....fattar du vad jag menar Mia?? hahahahaha!!
killen var iaf jätte trevlig! tror inte han brydde sig speciellt mycket för att jag köpte tamponger...!
jaja nu e jg hemma igen!
tänkte jag skulle laga lite mat!
tacos eller kassler eller köttfärssås....har inte bestämt mig än....för överraska mig själv! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0