Vad e det som luktar??

Idag gick jag upp vid halv tio och fick en hemsk doft i näsan.
vad är det som stinker?
först trodde jag att det var från min jacka, jag var ju hos mamma å bill igår och mamma å jag gick en runda med zombie å då hade dom spritt ut kobajs på åkern...så först trodde jag att det var det som luktade...
men det var det inte men det kom ifrån hallen.
då fick stackars zombie onda blickar ifrån mig, trodde han hade bajsat inne.
men hittade inte B-korv nånstans.

jaja skit i det då tänkte jag.
jag ska bara åka å lämna zombie hos robban så kan jag leta efter lukten när jag kommer hem igen.

å när jag öppnade yttedörren så slår en hemsk lukt emot oss...tillochmed zombie fnyser och nyser.
ucsh säger jag bara....kräkvarning.

sen när jag kommer ut så står det en polisbil och en låsjour bil här utanför.
och vad blir det?
Polisbil + LåsJourbil + äcklig lukt i trapphuset = nån ligger säkert död i sin lägenhet...fy f*n vad äckligt.

står säkert nått om det i tidningen i morgon...måste hålla utkik.





polisbilen och låsjourbilen.  ber om ursäkt för dom xtremt dåliga bilderna.




Uppdatering:
Låg en man död på våning 5.
hur trevligt är det?
mötte en granne i hissen som sa
"jag trodde han var bortrest, för jag har inte sett honom på ett tag"
Läskigt...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men usch!

Vilket nummer bor du på???

Ser nästan ut som 18..

2010-05-07 @ 12:31:30
URL: http://lottispotta.blogg.se/
Postat av: Hannaa

vad har hänt ????

2010-05-07 @ 12:37:44
URL: http://rockparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0