Shoppat!

Har varit i stan en snabbis idag!
hade inget å göra så tog en liten tur!!
detta fick jag med mig hem:

väst 149:- lindex


långtröja/klänning 99:- lindex


Jeans 99:- New yorker


Bolero 89:- New yorker


Kjol 79:- New yorker


Tröja 139:- New yorker


det blev en del!

sen skulle jag köpa blondt hårfärgningsmedel på kicks men damen som jobbade där rekomenderade att jag ej skulle färga mitt hår själv, hon tyckte det skulle vara bättre om jag gick till en frisör istället...så då får jag väl göra det när jag får tid till det! när det nu blir....fredag kanske?? får se vad som händer...




Kommentarer
Postat av: Emma

Har likadana byxor som dig ;)

2010-05-26 @ 14:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0