Så snäll han e!

Har varit hos mamma och bill och mormor och morfar idag.
hämtat lite möbler och lite grejer hos dom.
sen när vi skulle åka hem till mig med grejerna så åkte min lillebror med mig i bilen.

Då frågade han om jag jobbade på torsdag...
Jag: Njae det tror jag inte...vad det nått speciellt du tänkte på då?
Linus: Nä...fast det kan vara bra att veta, för jag tänkte ringa till dig och fråga hur du mår och om du trivs med dina nya fotöljer du fick av mormor och morfar. Går det bra om jag ringer till dig?
Jag: Ja det går jätte bra!!! :D vad snäll du e!


Nu sitter jag här i en av de goa fotöljerna å glor på tv!
Fick ett snabb besök av zombie med förut...sötnosen :)

Kommentarer
Postat av: Hannaa

HAHAHAHAHAHA LINUS ÄR SÅÅÅ ROLIG!! I LIKE HIM!

2010-05-15 @ 00:18:54
URL: http://rockparet.blogg.se/
Postat av: Maria Jensen

men gud så gullig lillebror du har ;-) hehehe...

2010-05-15 @ 13:22:49
URL: http://mariajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0