Morsdag!

Idag så skulle mitt ex hämta sina sista grejer hos mig och bad mig inte vara hemma..hans nya tjej skulle följa med som bär hjälp och hon tyckte tydligen att det skulle vara jobbigt för henne att träffa mig...too bad for her...i live here..
men jag försov mig i dag och jag skulle baka och plocka ihop lite av hans grejer så jag blev försenad och råkade vara hemma när dom kom...det första han sa när han öppnade dörren var :men du skulle ju inte vara hemma...

undrar om hon tyckte det var jobbigt eller nått när hon såg mig och var tvungen att vara under samma tak som mig en stund....too bad for her again

jaja tänkte jag...ska väl gå nu då...
så jag kom hem till mamma jätte tidigt...(dom skulle inte vara hemma förrens kl 14 så jag hade inte någon brådska igentligen)
så medans jag väntade på att dom skulle komma hem så passade jag på att ta lite blomkort!

här är några av korten jag tog:







Det var en trevlig morsdag - dag!! =)

på torsdag ska jag besikta bilen så på onsdag ska till mamma och Bill igen och tvätta bilen...(efter att jag har varit och ****** ***!!!! ) kanske blir i morgon!!


Kommentarer
Postat av: Hannaa Cramer

fina blomkort! vad dum han är coffe, men du snart behöver du inte bry dig om honom... snart är han borta och det kommer nog kännas skönare för dig när du får ditt liv som du vill ha det med lite trevligare folk omkring dig =)



faaaan vad nufiken jag blir vad som är hemligt på onsdag!!!

puss kram

2010-05-30 @ 23:05:30
URL: http://hannaasliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha . too bad for her ! är du ledig i helgen ? jag och emma ska supa på lördag hos mig om du vill vara med. kjag har nu dumpat adam och börjat röka igen . haha . så tre singeltjejjer cigg och sprit ! det kan du inte banga på !

2010-05-31 @ 10:52:58
Postat av: Nina Johansson

HA HA! Hoppas det sved för henne, med tanke på hur mycket vackrare du är :3 Hoho.

2010-06-03 @ 10:45:09
URL: http://equiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0