Margaretha loppet!

Har precis kommit hem från loppet....
e lite seg i vaderna nu! är helt underbart lagom trött!
fick en tid på 49,47.
tjejen som kom förts i mål, sprang in på 17 minuter och några sekunder, så jag kom in en bra stund efter henne men jag e stolt iaf! trodde jag skulle vara sämre.
hoppas på att slå min tid nästa år!

efter loppet så var det fika med jobbet.
massa gott! fast inte allt...smakade på en liten hårdost...(såndär ost som ligger i fint paket som man ska äta allt på en gång typ)
Marlene: var inte osten god?
Jag: Nej det var för mycket ost...
Marlene: ja Lindha, det ÄR bara ost så det är inte så konstigt.
Jag och min hjärna samarbetar inte alltid! =)

Nu är jag som sagt hemma och tänkte ta en skön dusch...eller ett skönt bad kanske sen pösa hela kvällen å halva natten i min goa fotölj framför tvn!!!!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0