Katastrof?? ehh nä skulle inte tro det....





Vad är det för katastrof? Varför vill sverige att Christer måste avgå?
För att stackars sverige inte får vara med i melodifestivalen? usch så hemskt...katastrof för sverige.
hur ska vi klara detta?
herregud...skärp er.
så farligt är det inte. det är svårt att tävla i musik. alla har olika musiksmak. det är bara en tävling.
när vi spelar fotboll och hockey och det inte går så bra där, är det ingen som behöver avgå och då är det inte katastrof...varför e de det nu? det är bara musik inte världskris....
å vad töntigt det är...

Bye the way...jag tyckte/tycker jätte mycket om Anna Bergendahl. Tyckte hon gjorde så gott hon kunde.
Älskar hennes röst och utstrålning!! You go girl, jag hejar på dig!


En sak som jag har hakat upp mig på...om man nu ska haka upp sig på skit saker.
så tycker jag att talang 2010 är skit.
det är bara massa sång nummer som gått vidare.
hur kul är det, hur mycket talang är det? det finns faktiskt IDOL man kan söka till om man vill sjunga...så det så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0