Varit hemma hos mamma och bill!

Har idag varit hemma en runda hos mamma och Bill!
tänkte göra en tatuering...
det blev en tatuering till slut men inte den jag tänkte från början, den för jag göra en annan gång!
nu gjorde jag 2 st stjärnor på handen...



...och dom 2 små kändes kan jag säga...
det kanske man inte tror...det gjorde ju inte as mycket-skit bajs-rövhålans-skit-korvs-ont...
bara skit bajs ont på vissa ställen. fast ändå skönt på ett bra sätt!

och nej, jag vill inte att dom ska synas så mycket, man ska bara ana att dom är där.
men om dom bleknar alldeles för mycket så får vi färga stjärnorna rosa istället och då kanske dom kommer synas lite mer. men vi får vänta och se tills det har läkt ordentligt. =)

Nu tänkte jag lägga mig i badkaret och hoppas att min nackspärr släpper så jag kan jobba i morgon.
Har sjukt ont i nacken nu fast jag fick en voltaren av mamma innan jag åkte hem..
*hoppas det går över tills i morgon.*


Kommentarer
Postat av: Jasa

Hejsan!

Jag skickade iväg ett mail till dig precis angående löshåret :)

Kram tjejen

2010-03-08 @ 23:42:15
URL: http://jasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0