Polisen!!!

Efter att jag varit hos Coffe så beställde jag en pizza som jag skulle hämta på hemvägen.
men när jag skulle parkera så stod det 2 andra bilar där, varav en var en polisbil. jaha tänkte jag, jag för väl ställa mig framför polisbilen då. parkerade och stannade. men när jag gick ur bilen och mot pizzerian så blinkade polisen på mig. vad e det nu då??
jag gick fram till honom och frågade vad han ville.

"Missade du skylten?" sa han och pekade.
"Vilken skylt? den där?" sa jag och pekade på samma. "den bryr sig ingen om i alla fall."
"Men du får inte stå där" sa han med lite argare röst.
"Men jag ska ju bara hämta pizzan, alla står här när man ska hämta pizza allra mest vid lunch tid."
"Men du måste flytta dig." Lite mer argare.
tjatade lite till men jag fick ge mig, ville ju inte att han skulle bli jätte arg...bara lite! =)
"Jaja jag får väl flytta på mig då."

jag trodde jag skulle vinna, att jag skulle få stå medans jag skulle hämta pizzan men inte...

när jag kom hem var jag inte sugen på pizza längre...hrmm undrar varför...
jag åt halva, zombie åt lite han med sen fick jag slänga resten.

nu e det snart dags för jobb.
sovit typ hela dan så jag har faktiskt inte hunnit ta några kort med kameran än...bara lite "kladd" kort.
men det blir nog massa kort tagande i morgon!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0