min dag idag!

väcktes av en stressad sambo.
han skulle vara på vårdcentralen kl kvart över nio...han vaknade kvart över nio...
körde in honom så vid halv tio var han där.
sen köpte vi frukost på Kallskänken.



Sen hem och käka.
sen skulle Coffe iväg å fixa med Mc:n.

när han hade gått råkade jag somna till en stund.
vaknade vid 12 och gjorde mig i ordning för att ta en tur på stan och välkommna Annie hem!!
det var mycket kul att se henne igen! 2 och en halv vecka har hon varit i thailand...härligt!

sen gick jag till gina och köpte lite rea kläder.
sen till deichmann. =)
...just det ja...gick in på ur och penn också.












såg att Maria hade köpt sådana här skor...och då blev jag så kär att jag åxå köpte dom!!!



nu börjar jag bli trött...brukar inte gå upp kl nio...vilken lång dag detta blev! kul!

dags att hoppa in i duschen sen film sen sova!
i morgon får vi se om det blir lite fest...Björn Rosenström kommer till "Sandra". får se om man hamnar där eller om det blir en lugn hemma kväll med en bra rysare/skräckis!!

Kommentarer
Postat av: Maria Jensen

Vilka snygga skor du köpt! hihi... eller hur är dem sköna? Och billiga var dem oxå! Dem passar verkligen att ha nu till våren =) Kramkram

2010-03-26 @ 23:32:04
URL: http://mariajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0