Lunch och skoskav.

Annie hämtade mig idag och vi åkte till stan och käkade lunch på 4 kök!
gott gott!
började få lite ont i fötterna...gick i mina nya röda skor...

sen åkte vi ut till elgiganten.
Annie köpte en röd video kamera som hon ska ha nu när hon åker iväg till solen i ca 3 veckor!
mina fötter började göra mer och mer ont.

tog en snabb tur på modehuset också när vi ändå var där ute!
mina fötter skrek...hade jätte ont
var tvungen att nöd köpa ett par skor! =)
det blev ett par lila converse! ville haft ett par röda men det fanns inte, men lila var inte fult det heller!!


nu ska jag göra mig i ordning...ska snart åka ut till Bella, hennes kompis fyller 20!
sen kommer Annie igen! =)

rolig dag detta!!
å i morgon åxå! för då händer det!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0