LEDSEN...

Coffe och jag duschade tillsammans.
Han bad om rakhyveln...å då tänkte jag min dumma idiot att jag ska skoja lite med honom och dra den nära hans "raggar sträng" från navlen å neråt bara för att skrämmas lite...han e så rädd om denna hårsträng...jag drog tvärs över från höger till vänster och råkade raka bort lite mycket hår på honom...
Inte bra...
Han blev inte arg på mig men jag såg i hans ögon att "nu jävlar" och så höjde han hylen...och sänkte den igen..satidigt som vi skrattade...sen höjde han den igen och innan jag hann reagera så hade han dragit den genom min lugg...
först när jag kände efter hur mycket han hade rakat bort så kom det bara typ 3 hårstrån, det var ju inte så farligt så vi fortsatte att skratta.
Men sen drog jag handen genom luggen igen och fick en hel jävla tuss med hår......
AAAAAAAAA....panik....fan vad arg jag blev...började typ gråta...
asså fatta vad fult det kommer bli sedan när det satans håret ska växa ut...kommer ju stå rätt upp...
och kommer säkert inte lägga sig ner..inte ens med super hårspray....

Nu ångrar jag mig jätte mycket att jag ville duscha med honom....aldrig mera..


Min stackars lugg...asså ser ni hur mycket hår det där är??
helvete...det är en hel del hår....

Tog kort på hans p***s och tänkte lägga ut här som ett straff...
men jag vet inte om det är så uppskattat av någon....

aja..kan ju inte sitta här å lipa för håret...fast jag vill det
får lägga mig och sova och hoppas att det har växt ut tills i morgon...
om jag ber till Gud kanske det går fort för håret att växa...
kan ju alltid prova!

Käre Gud.
Gör så att min lugg växer ut snabbt igen och att Coffe
tappar allt hår på kroppen och ser ut som en stor
naken hund.
Då vore jag tacksam.
Amen.


Kommentarer
Postat av: SOLINA

Hahahahah stackaren! det här gjorde min dag :D

2010-03-10 @ 15:06:04
URL: http://ssolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0