Igår..4 mars

Igår hade Coffe en överraskning till mig.
vi skulle åka iväg en runda...men inte så långt...

vi åkte till skjutbanan med klintan!!!!  =D 
vi skulle få prov skjuta med klintans pistoler! såå spännande.
det var jätte roligt, jätte roligt!!!!!!
synd bara att tiden gick så fort.
jag sköt ganska många rundor men jag träffade inte tavlan varje gång...träffade ca nio eller tio gånger bara..men det gjorde inget för det var så roligt i alla fall!

sköt bl.a. med denna!

(Klintan) laddar...

(jag) siktar och skjuter! =D

(robban) skjuter..fick ett skott mitt i prick! =)

(Coffe) skjuter en hands!

Det var jätte roligt igår alltså!!!

Tack Klintan för att vi fick följa med och skjuta!! Jätte skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0