I morgon...

...ska jag träffa Annie igen! =) äntligen!
vi ska fika som vanligt å bara prata å hon får berätta massor om hur det var i thailand.!!!

Nu har jag precis badat Zombie...
Åhh vad det e synd om honom då..enligt honom
han ser så bekymrad ut...men så fort han kommer ur badkaret och ska torkas så blir han så himla busig och stimmig...springer runt i lägenheten som en galning...fram å tillbaka- upp i sängen- ut i hallen - in i badrummet-upp i soffan- å sen om igen...=) helt galen.

Nu blir det mys i soffan med en god kopp te sen sova igen. gick typ precis upp.

jobbat vaken natt natten till idag..sen hem vid halv åtta - sova till 10:40 inte många timmar - sen iväg till mormor och morfar på middag.
sen när jag kom hem så var jag såå trött att jag sov mellan ca 17:00 och 20:00. ZZzzZZ
fortfarande lite seg i kolan..men det gör inget - de e som det brukar vara.


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0