Erkännande!

Okej. Jag måste erkänna en sak!

Många har frågat mig om bilder på mitt avklippta hår.

jag har inte klippt av det...bara tunnat ut det så det ser ut som vanligt fast med lite mer volym i kan man säga!
det e inte så tungt nu så det "ställer" sig upp.
behövde verkligen göra det! nu e det så skönt och luftigt!
fast jag ser jätte rolig ut på morgonen!
håret står verkligen åt alla håll å kanter! =)

så jag tror inte jag behöver lägga ut nån före och efter bild för man ser inte nån direkt skillnad.
men jag känner skillnad!

Så! nu var det sagt! tråkigt va?!?!?! hihi

Kommentarer
Postat av: The Twilight Series

Hejhej!

Vi är fyra tjejer som driver bloggen som handlar om Twilightserien!

Kika gärna in och lägg gärna till oss på bloglovin, men det är inget tvång!



Ha en fortsatt bra kväll!

Kram

TTS

2010-03-18 @ 20:36:26
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/
Postat av: djustd

God morgon! Ha en fin dag, kram! :)

2010-03-19 @ 08:35:42
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0