Bio

Har precis kommit hem från bion.

Percy Jackson och kampen om åskviggen.

Var väl sådär bra! Inte dålig men inte heller skit bra...nått därimellan.

Nu ska jag kolla på Sex and the city och vänta på att Annie ska ringa...
sen ska jag sova...

hoppas jag blir trött bara..sov länge idag...till tio över tolv...och skulle på möte på jobbet kl ett...snabbt upp ur sängen, på med kläder,smink och dra borsten genom håret, ut med hunden på en snabb kissrunda sen fort iväg till jobbet! Jag kom i tid!

Sen efter mötet åkte jag till maxi och snabb handlade.
Sen hem och vänta på att Bella skulle komma, tittade i hennes nya kokbok om nån god maträtt vi kunde käka innan bion.
Det blev kyckling gryta med kokosmjölk och ris. JÄTTE gott blev det!
Fast coffe gnällde...det var ju broccoli i grytan...hu så hemskt...stackarn.
Vi övriga ,Bella,Klintan och jag tyckte det var jätte gott! det ska jag göra många fler gånger.. MUMS säger jag
bara!
Tack Bella och klintan för en trevlig kväll!!!

(ses på lördag Bella) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0