2 Damer

Zombie och jag åkte in till stan för att lämna en grej till Coffe på jobbet.
sen när vi gick därifrån så kom det två damer.
Den ena sa " men den här var ju fin!
och den andra sa" ja vad söt den var"

och jag stod lite med ryggen mot dom så jag såg inte vad det var dom tittade på men jag antog att det var Zombie dom pratade om, så jag sa " ja visst e han.

och sen när jag vände mig om så såg jag att dom stod och tittade i ett skylt fönster på en söt klänning och en fin kappa och inte alls på min fina och söta hund...

sen skrattade dom. dom tyckte att det var ett roligt missförstånd!!
och så sa dom att zombie också var fin och söt.

tack tack damerna!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0