SVAR!

fick en bra kommentar:


oj vad det syntes bra då...
så här står det:

"Anonym:
Tycker jätte mycket om din blogg Men är du säker på att du inte e shoppaholic? ;)
"


Svar:
tack! kul att du gillar min blogg! =D jätte roligt!
ja du...den frågan har jag fått från flera, och jag har ärligt tänkt på det själv...
ibland säger jag till mig jälv att nu har jag typ alla kläder jag behöver, nu behöver jag inte köpa mera för jag klarar mig nu.
MEN. så går man inte till stan och ser just DEN tröjan/byxan/kjolen eller vad det nu är och då köper jag den i alla fall..
så ja, lite shoppaholic kanske jag är. =) men det får jag leva med! har förresten inte den filmen:
kanske borde köpa den??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0