Solsken idag!

I går var jag hemma hos mamma och bill och tvättade ochstädade bilen!
nu är den såå fin.
sen var vi i Gullabo. Det är träff med amerikanare och motorcyklar där varje onsdag nu över sommaren.
mycket trevligt och fina bilar!

idag var jag och besiktade bilen.
först fick jag panik..kunde inte få in bilen i deras bokningssystem...hade ju fått en tid tills idag kl 11 men "tyvärr kan vi inte ta emot dig idag" stod det på skärmen...men jag fick hjälp av en trevlig besiktningsman som tog mig mellan 2 andra bilar så jag kunde få bilen besiktad. annars hade jag fått komma tillbaka nån annan dag...
fick ombesiktining, ett bromsrör och en bromskiva var lite dålig. men det e förslitningsskador. inget allvarligt. så det fixar jag snabb så kommer den gå igenom sen och jag kan köra ett år till! =)

nu sitter jag på balkongen och solar mina vita ben! jätte skönt väder idag.
trevligt trevligt!

i morgon blir det bio med Annie - sex and the city 2. najs najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0