Karlskrona

Igår åkte jag hem till pappa och sov.
vi skulle upp tidigt idag och hämta min lilla syrra Mikaela, vi skulle åka till Karlskrona på lövmarknad!
hujedamej vad stor den marknaden var...phuu...stånd/människor/barnvagnar/rullstolar överallt.
hade jätte fint väder hela dagen, inte ett moln på himelen och jätte varmt. nu är jag sönder bränd på armarna/axlarna...skoj skoj.

jag har ju mani på väskor...det vet ni som känner mig =)
gick runt ganska länge för att hitta just den väskan jag ville ha...kollade efter röda och svarta men hittade inte den.
efter att ha gått i typ 5 väskstånd så hittade jag äntligen den väskan jag ville ha! =)



fast sen ville jag ju ha en röd åxå men jag tänkte att det får vänta till nästa marknad istället.
det går ju det med!!

sen köpte jag 2 par solglasögon, 5 paket muffinsformar, ett par jobbar skor som är bra för ryggen och 2 par leggings!




sen träffade vi Nina (min andra syrra) när vi satt på glassiären och käkade glass!
då hade hon hittat 2 st jätte fina väskor, en vit och en röd.
och den röda var till mig!!!! =) tack tack tack!!

Jimmy Choo

och nina hittade massa fint också! t-shirt med eget tryck, korsett top och nått mer tror jag som jag inte minns....
haft jätte trevligt idag!

nu är jag sådär härligt trött, har precis tittat på en film medans jag låg i badet! najs najs.
kanske orkar med en film till.
köpte 2 nya filmer på coop! "music and lyrics" och "my best friend´s girl" .
jaja får se vad som händer....lite seeg i huvudet nu...och ont i vänster armen...den e knallröd...men men...e de sommar så e de å då tillhör det tydligen att man ska bränna sig!



bye the way...I looked like this today:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0