Helgen som gick...

...har jag varit hemma hos mamma och bill....bill firade sin 45årsdag i lördags.
massa gäster och god grillad mat! ganska tur med vädret hade vi åxå...blåste lite men de gick iaf!
senare på kvällen när vi blivit lite rundare om fötterna vissa mer än andra så skulle vi leka lite.
fem-kamp!!!
det var jätte roligt. har inte skrattat så mycket på länge.
en av grenarna var att hoppa säck. =)
och det är inte alltid så lätt..."det kan vara lite jobbigt att hoppa hopsäck, för man kan få gräs i näsan!!!
några som hoppade stöp rätt i backen, det såg väldigt roligt ut!
en annan gren var att man skulle gå med en träsked i munnen med en potatis på. det var åxå mycket roligt! =)
och detta var sista grenen så vissa hade blivit mer rund om fötterna nu. =) men till slut gick alla i mål utan brutna armar och ben. bilder kommer senare.


när jag vaknade dan efter hade jag redig träningsvärk i magen för jag hade skrattat så mycket!
jätte roligt hade vi! =) =) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0