godmorgon...

igår åkte jag till nybro en runda, pappa skulle hjälpa mig med en grej.
sen åkte jag in till kalmar igen och träffade min syster nina och hennes kompis linda.
vi åkte till mediamarkt och till mode huset. blev lite köp där, bilder kommer senare.
sen skjutsade vi hem linda till typ nånstans neråt bergkvara...

när vi hade släppt av henne och skulle köra tillbaka som kom det en lös häst springade på en åker och sedan upp på vägen och in i skogen.
så nina vände och sen gick vi på hästjakt.
vi sprang låångt in i skogen innan vi hittade hästen och en häst till...2 hästar på rymmen.
dom ville inte redigt bli infångade men till slut fick vi tag på dom och kunde leda hem dom igen.
när vi började gå på grusvägen som vi trodde ledde till deras stall så kom ägarna åkande i en bil och 2 små tjejer hoppade ut och var jätte glada! tack tack tack tack tack tack!! =D
vi var jätte snälla som hade fått tag i dom och skulle gå hem med dom!

efter det åkte vi hem till nina och sibbe ett tag.
fick träffa Chili. en urgullig chinchilla...som jag kanske ska ta över...har ej bestämt mig än.

sen åkte vi in till stan igen och åkte hem till mig och tittade lite på familjefilmer!
haha jätte roligt!
nu ligger hon och sover......sönmtuta!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0