uppe med tuppen

idag var jag uppe tidigt...närmare bestämt kl tjugo i sju...snoozade till tio i sju sen en snabb frulle sen iväg till mini och fixa bilen.

det gick ju rätt bra efter några svordomar! =)

så nu har jag varit på efterkontroll och nu gick den igenom. hade kanon bromsar fram. och nu, efter fixandet så har jag bra bromsar bak också! och nu kan jag bromsa ordentligt med ett fungerande bromsrör åxå!! mycket bra!

efter jag varit på besiktningen så var jag tvungen att åka in till mikaela på dynamite för min läpp piercing har trillat bort...och jag kunde inte själv trycka igenom staven igen...
inte hn heller så hon tog en trubbig,tjock nål och töjde mitt hål...AJ som IN I BALJAN vad ont det gjorde...
hon var tvungen för hålet hade redan börjat växa igen...tappade den igår kväll...
efter mycket tryckande, töjande och skrikande (för det gjorde förbenat ont kan jag säga) så fick hon till slut dit den lilla rackarns staven. och nu vill jag inte tappa den igen...hugedamej....

om en stund ska jag in till stan igen och fixa min lillfinger nagel som jag åxå har tappat och efter det dka jag till fia och min igen och vara chaffis!! ska köra deras buick!!  funny funny!!!
och i morgon ska jag bara ta det lugnt....

hoppas jag..! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0