Karlskrona och Vwo.

Idag har jag varit med Emelie och Annie i Karlskrona och ätit glass på glassiären.
riktigt gott var det och jätte fint väder!
efter glassen gick vi en runda på stan.
jag köpte en blomma och en gardin på hemtex, så nu kan jag byta gardin i sovrummet, hade fortfarande min fina julgardin uppe eftersom att jag vill ha en gardinkappa men ej hittat nån å då ville jag ej ta ner min fina julgardin kappa förrens jag hittat en annan. å nu har jag det!! blev jätte fint! =)

sen köpte jag ett linne, en kjol och en baseball jacka på gina!! =)





Nu har jag varit och haft vattengympa!
riktigt skönt var det! =)
nu blir det tvn en stund sen sova...
i morgon blir det tvätt och ev bullbak!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0