Äntligen...

...är bullarna bakade och klara!
att det skulle ta tre dagar innan man fick dom gjorda...hrmm =)
nu e jag trött...
var med pappa på en mc tur över till öland.
stannade till i färjestaden och kollade på alla fina bilar som möts där varje torsdag..."raggarbilar", mustanger, motorcyklar m.m.
träffade Annies föräldrar där, dom körde sin blåa fina HD.
pratade en stund med dom, mycket trevligt.
sen åkte vi en runda sen hem igen.

nu blir det duschen och sen lite tv/film tillsammans med ett glas iskall mjökl å en nybakad varm kanelbulle!!
de låter inte illa va?? lite sugna blir ni allt!! hahaha!!! tror det blev 50+ st bullar!! =)
tänkte jag skulle ha med mig lite bullar den 17/7 när jag ska till kristineslundsgård för att ställa ut mammas å bill opel med pontus! givetvis crusing i kalmar på kvällen!! såå roligt!

sen i morgon måste jag ringa till Annie kom jag på nu...
vi ska åka till danmark på måndag till tisdag men ej bokat nått... varken hotell eller tåg...måste göra det nu känner jag. de löser sig!
hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0