100.000 kr upp i rök.

Håller med MARIA om vad hon skriver om Gudrun,

"Som ni alla vet så har ju Gudrum Schyman bränt 100 000kr för att visa att lönerna inte alls är jämställda i Sverige... men var hon tvungen att bränna upp 100 000kr för det????? Enligt mig så kunde pengarna gått till t ex hemlösa, barncancer fonden, röda korset mm... det finns så många bättre sätt att lägga pengarna på! Jag tror inte att dessa 100 000kr som Gudrun brände upp gör att lönerna blir mer jämställda... Och pengarna kommer säkert inte från hennes egen ficka...


Fin politik du driver Gudrun... verkligen...
"

knyckte hennes text för att jag är för lat för att skriva det själv...nu får jag nog pisk....




Kommentarer
Postat av: Maria Jensen

Va söt du e Lindha! hehehe... jag tycker det bara är bra att du kopierar min text så budskapet kommer ut :-) Kramkram

2010-07-06 @ 20:54:07
URL: http://mariajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0