Stan!!

Har varit på stan med Annie idag igen!
Mycket trevligt! =)
Köpte en snygg svart klännig på Gina (rea 99:-  )

 

FRAM                                               BAK

 

 

 

 











(Syns inte så bra men den e randig också...)



sen köpte jag ett jumbo stort hårspänne!





Hörde en kul grej på radion när jag skulle köra hem idag.
Handlade om vikt..

"Det e ju så att man inte går upp i vikt i rymden tack vare tyngdlösheten, och jag har kommit på att om man äter mat i bilen så går man inte heller upp i vikt...om man kör i minst 90 km/h ...för då går det så snabbt att man inte kan bli fet!"

Vet inte vad han hette som sa det men det var jätte kul iaf, å han lät så bestämd och envis när han berättade detta!!! tänk vad bra om det kunde stämma! =D 

Nu ska jag spela lite call of duty...igen!! hehe =)






/Lindha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0